Dit model; (kom je wel vaker tegen voor een schappelijke prijs) Nu had ik niet super veel verwachtingen, ik heb het letterlijk gekocht voor het potential zeg maar.
Maar toevallig was ik er deze week weer even mee bezig (ben van plan andere behuizing te maken, evt via stappenmotor gestuurd, extra beveiliging etc).
Bij het open schroeven kwam ik ineens dit tegen: Het gebrek aan soldeerkunsten en wegfikken van de kunststof delen en niet hanteren van de juiste kleuren code, vind ik nog tot daar aan toe.
Maaruhm, met een metalen chassis, geen randaarde, en ook niet doorverbonden naar de output???
Anyway, easy fix, maar houd er wel rekening mee als je zo'n ding koopt!!!!
