Een vraag (misschien in het verkeerde subforum.)
Mijn 500 gram rol Stannol is zo goed als op.
Waar kan ik het voordeligst een nieuwe rol bestellen?
Loodhoudend dus en het liefst 0,6 mm Ø
Rol Stannol Sn/Pb op..
Moderator: Beheerdersteam
Re: Rol Stannol Sn/Pb op..
- Wébé op de Koperwerf (geen winkel maar een groothandel, verkoopt ook aan particulieren)
- Radio Twenthe op de Stille Veerkade. (commentaar overbodig.)
En anders : https://www.eoo-bv.nl/91-soldeertin
Schrik overigens niet van de prijzen, ik denk dat soldeer de afgelopen jaren zo'n beetje in prijs is verdubbeld.
Ik gok zo dat een rol van een pond een tientje of 4 a 5 gaat kosten.
- Radio Twenthe op de Stille Veerkade. (commentaar overbodig.)
En anders : https://www.eoo-bv.nl/91-soldeertin
Schrik overigens niet van de prijzen, ik denk dat soldeer de afgelopen jaren zo'n beetje in prijs is verdubbeld.
Ik gok zo dat een rol van een pond een tientje of 4 a 5 gaat kosten.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Rol Stannol Sn/Pb op..
Nou ik schrik wel even, lol.
Ik wilde net voorstellen om anders even bij TME of Mouser een zooi te bestellen.
Zelfs de bulk prijs gaat amper naar beneden.
Alweer tijdje geleden dat ik wat heb ingekocht, dat was nog niet eens 8 euro voor (flinke) een rol.
Zelfs loodvrij is best aan de prijs
Ik wilde net voorstellen om anders even bij TME of Mouser een zooi te bestellen.
Zelfs de bulk prijs gaat amper naar beneden.
Alweer tijdje geleden dat ik wat heb ingekocht, dat was nog niet eens 8 euro voor (flinke) een rol.
Zelfs loodvrij is best aan de prijs
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Rol Stannol Sn/Pb op..
https://www.marktplaats.nl/v/hobby-en-v ... restpartij
Misschien is dit wat, heb je voorlopig wel even genoeg aan
Misschien is dit wat, heb je voorlopig wel even genoeg aan
Re: Rol Stannol Sn/Pb op..
Bedankt voor de reakties!
1,8 kg vond ik toch wat veel, dus ik heb 6x 100g besteld bij eleshop.nl
Bedankt voor de tip ds23man.
J.
1,8 kg vond ik toch wat veel, dus ik heb 6x 100g besteld bij eleshop.nl
Bedankt voor de tip ds23man.
J.
