Vrienden,
Voor het maken van rechthoekige gaten in metalen plaatmateriaal zoek ik een nieuwe decupeer zaag.
Mijn oog is gevallen op een Proxxon Micromot STS/E Decoupeerzaag, maar doe ik daar wel goed aan of moet ik iets anders aanschaffen.
Wie heeft ervaring met deze machientjes? Ik hoor het graag.
Douwe
Proxxon decupeerzaag
Moderator: Beheerdersteam
- douwebakker
- Berichten: 2172
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
Re: Proxxon decupeerzaag
Ik heb een wat ouder model, nog uit de tijd dat ik wat met modelbouw deed, later printplaat mee gezaagd.
Proxxon is een uitstekende kwaliteit machines voor het fijne werk.
Wel zijn de decoupeerzaag blaadjes vrij kwetsbaar, maar als je er rustig mee werkt moet het gaan.
Proxxon is een uitstekende kwaliteit machines voor het fijne werk.
Wel zijn de decoupeerzaag blaadjes vrij kwetsbaar, maar als je er rustig mee werkt moet het gaan.
