Door de jaren heen heb ik nogal wat foto's/data/schema's/etc. over buizentesters verzameld (in totaal ruim 11,6 GB). Ik heb die informatie naar Google Drive geüpload en openbaar toegankelijk gemaakt:
https://drive.google.com/drive/folders/ ... oaZxcrU7F2
Vrijwel alles in deze verzameling is op het internet gevonden dus op zich weinig nieuws onder de zon. Maar ik denk dat er nu geen andere plek op internet is waar zoveel over buizentesters op één plek staat.
Informatie over buizentesters
Moderator: Beheerdersteam
- Robert Gribnau
- Contacteer:
- douwebakker
- Contacteer:
Re: Informatie over buizentesters
Goedemorgen Robert,Robert Gribnau schreef: ↑ma 06 jun 2022, 8:14Door de jaren heen heb ik nogal wat foto's/data/schema's/etc. over buizentesters verzameld (in totaal ruim 11,6 GB). Ik heb die informatie naar Google Drive geüpload en openbaar toegankelijk gemaakt:
https://drive.google.com/drive/folders/ ... oaZxcrU7F2
Vrijwel alles in deze verzameling is op het internet gevonden dus op zich weinig nieuws onder de zon. Maar ik denk dat er nu geen andere plek op internet is waar zoveel over buizentesters op één plek staat.
Ik heb je link even geprobeerd, maar kom niet bij de bestanden.
Denk dat mijn kennis van computers tekort schiet.
Douwe
- Robert Gribnau
- Contacteer:
Dag Douwe,
Als ik zelf klik op het 'downloadpijltje' dat linkboven in een bestand zichtbaar is, krijg ik de melding dat downloaden niet mogelijk is tenzij ik iets aan mijn instellingen verander. Maar als ik op een bestand dubbelklik (dus niet op het pijltje), dan lukt het wel, maar het duurt dan bij mij ca. 13 seconden voordat het bestand zichtbaar wordt.
Je kan ook downloaden met de knop "alles downloaden" in de rechterbovenhoek. De bestanden worden dan gezipt. Als je dit doet op de beginpagina, wordt de complete verzameling gezipt en gedownload (en dat gaat met die 11,6 GB dan wel even duren...). Als je dit in een map doet die verder naar beneden in de mappenstructuur zit, worden alleen de mappen en bestanden in die betreffende map gezipt en gedownload.
Als ik zelf klik op het 'downloadpijltje' dat linkboven in een bestand zichtbaar is, krijg ik de melding dat downloaden niet mogelijk is tenzij ik iets aan mijn instellingen verander. Maar als ik op een bestand dubbelklik (dus niet op het pijltje), dan lukt het wel, maar het duurt dan bij mij ca. 13 seconden voordat het bestand zichtbaar wordt.
Je kan ook downloaden met de knop "alles downloaden" in de rechterbovenhoek. De bestanden worden dan gezipt. Als je dit doet op de beginpagina, wordt de complete verzameling gezipt en gedownload (en dat gaat met die 11,6 GB dan wel even duren...). Als je dit in een map doet die verder naar beneden in de mappenstructuur zit, worden alleen de mappen en bestanden in die betreffende map gezipt en gedownload.
- douwebakker
- Contacteer:
Robert, het is gelukt hoor. Bedankt.Robert Gribnau schreef: ↑ma 06 jun 2022, 10:05Dag Douwe,