Audyssey, MultiEQ-X
Geplaatst: do 30 jun 2022, 10:45
Ik kwam deze tegen afgelopen week. Eindelijk kunnen we op een fatsoenlijke manier zelf met audyssey aan het werk 
Ondanks de prijs (200 dollar) wordt ik hier wel blij van, hier al druk bezig in de HT setup
https://apps.microsoft.com/store/detail ... l-nl&gl=NL
Ondanks de prijs (200 dollar) wordt ik hier wel blij van, hier al druk bezig in de HT setup
https://apps.microsoft.com/store/detail ... l-nl&gl=NL