Pagina 1 van 1

hypex vragen

Geplaatst: vr 29 jul 2022, 14:51
door Seed7
De documentatie is voor mijn iet erg duidelijk, dus:

Klopt het dat de 2 kanaals-plate-amps niet als stereo versterker zijn in te zetten? Analoog wordt altijd gesommeerd, digitaal kies je wat je wilt behalve de stereo optie?

Is een "MP-DSP Digin" in een FA251/501 te plaatsen en is die dan door te lussen? (ik neem aan dat er een "MP-DSP Subin" in zit, die ik dan zou vervangen?)

Hoeveel modules zijn er nu eigenlijk door te lussen? 3? Als maar 3, hoe stuur ik dan 8 modules digitaal aan? (Pro-formaten worden niet ondersteund en de pro-wereld lijkt zelf ook niet te weten wat ze willen, AVB, ADAT, MADI, AES50, DANTE, AES/EBU etc.)

Re: hypex vragen

Geplaatst: vr 29 jul 2022, 15:53
door Chocomel
Seed7 schreef: vr 29 jul 2022, 14:51
Klopt het dat de 2 kanaals-plate-amps niet als stereo versterker zijn in te zetten?
De Fusionamps zijn helaas alleen mono. De oude Hypex AS2.100 kan wel stereo. MiniDSP heeft er ook twee die stereo kunnen, de PWR-ICE125 en PWR-ICE250.

Re: hypex vragen

Geplaatst: vr 29 jul 2022, 16:21
door ds23man
Even sub in vervangen voor een dig in gaat niet werken. De firmware laat dat niet toe, even afgezien dat je de losse printen als niet-OEM niet eens kan kopen.

Re: hypex vragen

Geplaatst: vr 29 jul 2022, 18:43
door Seed7
Chocomel schreef: vr 29 jul 2022, 15:53
MiniDSP heeft er ook twee die stereo kunnen, de PWR-ICE125 en PWR-ICE250.
Ah, mooi.
ds23man schreef: vr 29 jul 2022, 16:21
Even sub in vervangen voor een dig in gaat niet werken
Jamer, jammer.

Dank