Een goede avond allemaal.
Ik zag geen “even voorstellen” topic.. dus dan maar bij deze: Erik (36), trotse eigenaar van een Mini Cooper (2019). Ik heb een Match Up 7bmw dsp versterker ingebouwd, dmv een zelfgemaakte kabelboom, gezien er standaard geen amp in mijn mini zat.
Stap 2 was goede deurspeakers (ook Match, coax, 10cm) en isolatiemateriaal installeren. Sinds afgelopen week een helix 25cm downfiring sub.
Ik heb wat aangekloot met de instellingen. Ik kan van iemand een meetmicrofoon lenen, maar dat heeft weinig nut als ik niet weet wat ik er mee moet doen.
Kunnen jullie me vertellen waar ik goede info kan vinden? naast de audiotec website bedoel ik dan.
Ik ben o.a. geïnteresseerd in:
- Hoe verschillende (kwaliteiten) componenten samen te laten werken.
- Standaard-waarden qua frequentiebereik bij speakers van verschillende groottes. In mijn geval: 2x 10cm (originele) woofer achter, 2x 10cm (Match) coaxiaal voor, 2x 16.5cm (originele) woofers onder mijn stoelen en achterin een 25cm (Helix) subwoofer.
Ik denk dat ik daarmee een heel eind kom. De afstanden vd speakers invoeren is volgens mij geen hogere wiskunde en is me (denk ik) prima gelukt.
Mocht er iemand zijn die omgeving Boxtel (Eindhoven / Tilburg / Den Bosch) woont, die veel ervaring heeft met dsp’s instellen, dan ontvang ik graag een pb. Ik vind het niet erg om diegene te conpenseren voor zijn moeite.
Ik ben benieuwd! alvast bedankt!
mvg,
Erik
Audiotec fischer DSP instellen: op zoek naar goede how to
Moderator: Beheerdersteam