Goed setje voor onder de 200 euro? iemand tips?
Moderator: Beheerdersteam
Goed setje voor onder de 200 euro? iemand tips?
Hee hallo, ik zoek een leuk setje voor onder de 200 euro, het is voor een oude ford fiesta waarbij ik ruimte heb in de voordeuren en de hoedenplank. Tips zijn welkom 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Goed setje voor onder de 200 euro? iemand tips?
welkom hier!
is die €200 je budget voor alleen de speakers?
en wat heb je verder al in de auto? HU, amp, etc?
wat is het doel, wil je voor SQ gaan, of moet het vooral leuk zijn?
in dat eerste geval zou ik de hoedenplank vergeten en gaan voor een leuk 2weg composetje met losse tweeters op t dash
in t tweede geval coaxen in de deur, en woofers in de hoedenplank. wel opletten met de hoedenplank dat ze daar stevig vast kunnne blijven, dat je niet bij de eerste noodstop een woofer in je nek hebt
is die €200 je budget voor alleen de speakers?
en wat heb je verder al in de auto? HU, amp, etc?
wat is het doel, wil je voor SQ gaan, of moet het vooral leuk zijn?
in dat eerste geval zou ik de hoedenplank vergeten en gaan voor een leuk 2weg composetje met losse tweeters op t dash
in t tweede geval coaxen in de deur, en woofers in de hoedenplank. wel opletten met de hoedenplank dat ze daar stevig vast kunnne blijven, dat je niet bij de eerste noodstop een woofer in je nek hebt
Re: Goed setje voor onder de 200 euro? iemand tips?
Ik zie 070 staan, dus je zou hier eens je licht kunnen gaan opsteken. (kijken en luisteren dus)
https://shop.carshopfortuin.nl/143-carstereo
https://shop.carshopfortuin.nl/143-carstereo
Re: Goed setje voor onder de 200 euro? iemand tips?
Hi Henkjan, bedankt voor je reactie. Het moet wel een beetje goeie kwaliteit zijn idd. Daarmee bedoel je SQ toch? Zijn er merken die in die range die altijd wel goed zijn aangeschreven?
