Woofer: Vibe blackair 12d2-v7 (2250w).
Mono amp: POWERBOX1000.1-V9 (2000w).
Een tijdje terug heb ik met een maatje dit hier boven via marktplaats wezen halen incl. kabels 35mm + zekering 250A.
Nu een tijdje veder wou hij nog extremere bass.
Dus hebben we aangeschaft:
Nog 1 Vibe blackair 12d2-v7(2250w) + nog 1 POWERBOX1000.1-V9(2000w) + een verdeelblokje om de pluskabel te splitten.
Ik heb een nieuwe kist gemaakt voor hem de huidige maten van de oude kist gebruikt.
Dus 2 losse boxen alleen dan in 1 geheel.
Alles eenmaal weer aangesloten, gaan de versterkers wel aan maar komt geen geluid uit.
Ik heb de tulp kabel door gepiept om te kijken of er geen breuk in zit, dat is niet het geval.
Nu hebben we als de auto uit staat gewoon 12a13V bij de versterkers, maar starten we de auto gaan de power lampjes aan maar geen geluid en meten we 3,25V ongeveer.
Hoe kan dit? kan iemand mij misschien iets leren? wat doe ik fout?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt voor de moeite.
Groetjes: Maurice.
