ietwat *te* solide cdvd kast
Moderator: Beheerdersteam
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
ietwat *te* solide cdvd kast
ik ben ook maar aan het klussen geslagen. een soort van warming up voor het grote werk dat hopelijk dit jaar nog een aanvang gaat vinden.
ik liep er al een poosje op te broeden, en na het maken van een stuk of veel kladjes en krabbeltjes heb ik mijn aandeel in de winstuitkering voor de lokale gamma maar weer eens vergroot.
ik liep er al een poosje op te broeden, en na het maken van een stuk of veel kladjes en krabbeltjes heb ik mijn aandeel in de winstuitkering voor de lokale gamma maar weer eens vergroot.
- Bijlagen
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
zucht... soms heeft alleen wonen grote nadelen.
mijn kastje is gewoon te groot en te onhandig (en ook een tikkie te zwaar: 65 kilo) om "eventjes" de tuin in te laveren om een en ander te schuren. ik heb echt geen zin om alles drie keer af te soppen om het schuurstof weg te krijgen.
heeft er iemand met spierballen zin om een paar dagen op instant afroep langs te komen?
nog maar wat plaatjes:
mijn kastje is gewoon te groot en te onhandig (en ook een tikkie te zwaar: 65 kilo) om "eventjes" de tuin in te laveren om een en ander te schuren. ik heb echt geen zin om alles drie keer af te soppen om het schuurstof weg te krijgen.
heeft er iemand met spierballen zin om een paar dagen op instant afroep langs te komen?
nog maar wat plaatjes:
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
ik werd er helemaal knetter van. was ik net weer lekker bezig, begon het weer te plenzen.
dat schuren, daar zou je gewoon iemand voor in moeten kunnen huren. het is ruim 9 vierkante meter. alles met het handje; een keer de grondverf goed schuren, en straks twee keer lak licht opschuren voor volgende laagje...
dat schuren, daar zou je gewoon iemand voor in moeten kunnen huren. het is ruim 9 vierkante meter. alles met het handje; een keer de grondverf goed schuren, en straks twee keer lak licht opschuren voor volgende laagje...
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
het heeft even wat langer geduurt dan ik in gedachten had, maar eindelijk heeft mijn kastje een punt van "af" bereikt.
achteraf had ik een paar dingen anders moeten doen...
mdf is ook kant en klaar met een toplaagje gecoat te krijgen, dit had een stuk harder en krasbestendiger geweest dan de verf (flexa color zijdeglans) die ik gebruikt heb. de verf is nu, na bijna een maand nog steeds niet 100% uitgehard.
de lichtstrips zijn leuk, maar geven een heel hard wit licht. dus alleen aan als ik iets in het donker wil opzoeken. jammer, want ze waren stevig aan de prijs.
de planken had ik steeds een graadje minder moeten hellen, zodat de bovenste gewoon horizontaal staat.
de laatste plaatjes...
achteraf had ik een paar dingen anders moeten doen...
mdf is ook kant en klaar met een toplaagje gecoat te krijgen, dit had een stuk harder en krasbestendiger geweest dan de verf (flexa color zijdeglans) die ik gebruikt heb. de verf is nu, na bijna een maand nog steeds niet 100% uitgehard.
de lichtstrips zijn leuk, maar geven een heel hard wit licht. dus alleen aan als ik iets in het donker wil opzoeken. jammer, want ze waren stevig aan de prijs.
de planken had ik steeds een graadje minder moeten hellen, zodat de bovenste gewoon horizontaal staat.
de laatste plaatjes...
Hi,
heeft even geduurd, maar ziet er goed uit! Is altijd vervelend als je achteraf weer dingen hebt die je beter zou doen als je het nog eens zou bouwen.
Nog vervelender: wat je ook bouwt, je zult dat gevoel altijd weer krijgen! Hoe goed je iets ook voorbereidt...
Ik ga volgende week aan een audio+cd+dvd meubel beginnen, en ik heb alles goed doorgerekend, ontwerp van een HTForum-genoot gejat en licht aangepast (ook gelezen wat hij anders zou doen als hij het opnieuw zou bouwen), maar achteraf zal ik toch wel weer bedenken: ja, als ik het nog eens zou doen, dan zou ik zeker..... doen!
Ga nu maar van je rek genieten
Bij de weg: er zijn ook led-strips met "warm" licht: http://www.samenkopen.net/action_products/187349/49268
Hier staat "warm white Flux LED strips" tussen.
Groetjes, joris
heeft even geduurd, maar ziet er goed uit! Is altijd vervelend als je achteraf weer dingen hebt die je beter zou doen als je het nog eens zou bouwen.
Nog vervelender: wat je ook bouwt, je zult dat gevoel altijd weer krijgen! Hoe goed je iets ook voorbereidt...
Ik ga volgende week aan een audio+cd+dvd meubel beginnen, en ik heb alles goed doorgerekend, ontwerp van een HTForum-genoot gejat en licht aangepast (ook gelezen wat hij anders zou doen als hij het opnieuw zou bouwen), maar achteraf zal ik toch wel weer bedenken: ja, als ik het nog eens zou doen, dan zou ik zeker..... doen!
Ga nu maar van je rek genieten
Bij de weg: er zijn ook led-strips met "warm" licht: http://www.samenkopen.net/action_products/187349/49268
Hier staat "warm white Flux LED strips" tussen.
Groetjes, joris
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: ietwat *te* solide cdvd kast
Waking up the dead: Deze kast is nu
Te Koop
Reden: hij is te klein geworden, en paste niet meer in het interieur...
50 eurootjes lijkt me redelijk, de licht strips waren duurder.
In verband met het formaat van het ding is hij uitsluitend af te halen in Zoetermeer.
Te Koop
Reden: hij is te klein geworden, en paste niet meer in het interieur...
50 eurootjes lijkt me redelijk, de licht strips waren duurder.
In verband met het formaat van het ding is hij uitsluitend af te halen in Zoetermeer.
