Wat vergelijk je nu met wat? Het linkerplaatje is met een signaal van -60 dB en het rechter met -1 dB, maar op welke versie van de DAC ze slaan zie ik er niet bij staan. Misschien staat het er wel, maar kan ik het niet lezen doordat het plaatje vaag is.hannesie schreef:r7.PNG
De nieuwe revisie 7 lijkt toch wel een stuk beter te meten, ben benieuwd of dat ook te horen is.
Of interpreteer ik dit verkeerd??
Zijbanden rond het gewenste signaal kunnen door jitter veroorzaakt worden, maar ook door referentieruis of 1/f-ruis van de weerstanden.
Correctie: links is met -1 dB en rechts met -60 dB.
